marți, 25 martie 2008

Se redeschid terasele! Incepe nebunia!

Cotidianul Monitorul de Sibiu ne anunta azi ca in centrul istoric se redeschid terasele de la 1 mai pana la 31 octombrie. Ceea ce nu se spune in articol este ca aceste terase genereaza si o gramada de indivizi beti care petrec pana tarziu in noapte desi programul de functionare al teraselor e de la 9 dimineata la 10 seara. Nu se spune cum locuitorii din zona trebuie sa indure mirosurile "parfumate" ale urinei celor ce se usureaza in curtile oamenilor. In plus terasele ocupa toata strada Blacescu si abia mai ai pe unde merge. Un alt articol in Sibiu Standard arata regulile impuse acestor terase care speram ca vor fi respectate, desi din experienta altor ani stim ca odata amplasate patronii fac ce vor. Locuitorii din zona vor monitoriza folosirea acestor terase si vom posta pe acest site imagini si comentarii cand apar probleme.

Un comentariu:

Laura Cătuneanu spunea...

eu nu stiu altii cum sunt, dar abia astept sa beau o cafea si o cola rece la o terasa. cat despre betivi si nesimtiti, ei nu sunt responsabilitatea mea, ca ceatean educat ce sunt. betivii urla si iarna pe balcescu, cand nu sunt terase. toata povestea asta depinde f mult de primarie. daca s-ar respecta regulamentul, care e f bine pus la punct, nu vor fi mari probleme. daca vor inchide ochii, e nasol.
cunosc si eu sibieni care locuiesc in centrul istoric. anul trecut, cu toate concertele din piata mare, imi spuneau ca s-au mutat, temporar, la rude sau prieteni din cartierele periferice. nu mai suportau zgomotul.
eu locuiesc pe mihai viteazu care, chiar daca nu e in centrul istoric, e o zona centrala, cu foarte mult zgomot. apt meu e vis a vis de Gaudi. Nu cred ca e nevoie sa-ti spun ca in weekend aud betivi pana la 5 dimineata. sunt tot felul de idioti care urla noaptea pe strazi, si nu doar la sfarsit de saptamana. plus o gramada de masini care nu merg pe silent. cu toate astea, am ales sa stau aici pt ca e zona buna, e apt fain si pt ca, deocamdata, nu imi permit o vila intr-o zona linistita. asa e peste tot in lume. zonele centrale sunt galagioase.